وبلاگ طراحی سایت وبلاگ طراحی سایت .

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت و شش روش افزایش ترافیک سایت


طراحی سایت و شش روش افزایش ترافیک سایت

پس از انجام طراحی وب سایت، انتقال ترافیک به وب سایت شما می‌تواند عامل مهمی برای رشد کسب ‌و کار باشد. رقابت زیادی در مورد جذب افراد به وب سایت شما وجود دارد، پس بدانید که چطور می‌توان ترافیک را ایجاد کنید، یک کار سخت است، اما نه یک رقابت غیر ممکن. برای موفق شدن نیاز نیست تا همه کاربران از وب سایتتان بازدید کنند،، اما هدف شما باید رشد مخاطبان هدف باشد. با استراتژی مناسب، شما می‌توانید ترافیک را به وب سایت خود منتقل نمایید. در اینجا قصد داریم شش روش اثبات‌شده روشهای افزایش ترافیک سایت در طراحی سایت را معرفی کنیم.
اجتماعی شدن

امیدواری، یک استراتژی مناسب برای افزایش ترافیک بازدید سایت شما محسوب نمی شود. اگر محتوای عالی داشته باشید، باید در جهت رسیدن به مخاطبین هدف خود اقدام نمایید. شبکه های اجتماعی روشی عالی برای ترویج محتوای شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما هستند. برای مثال Facebook یکی از موثرترین شبکه های اجتماعی است که می‌توانید از آن برای رسیدن به مخاطب هدف خود استفاده کنید. توییتر میتواند برای لینکهای کوتاه و شفاف استفاده شود تا افراد را به سایت شما جلب کند. اینستاگرام امروزه به شبکه اجتماعی عظیم تبدیل شده است که استفاده از آن میتواند برند شما را به بسیاری از افراد بشناسد.
تیترهای برگزیده ایجاد کنید

عناوین بخش مهمی از محتوای شما هستند و به شما کمک می‌کنند مشخص کنید که آیا مخاطبین هدف شما به آنچه که تبلیغ می‌کنید علاقه نشان خواهند داد یا خیر. عدم وجود سرفصلهای قانع کننده باعث می‌شود که محتوای شما نادیده گرفته شود، و مخاطبین بالقوه شما به چیزهای جالب ‌تر جذب شوند. پس از طراحی سایت بر روی نوشتن عناوین مناسب تمرکز کنید، این کار باعث خواهد شد مخاطبان مورد نظر شما به مطالعه محتوای شما ترغیب شوند.
تمرکز بر روی سئوی صفحات

بهینه ‌سازی محتوا همچنان نقش ارزشمندی در افزایش ترافیک سایت ایفا می‌کند. شما می‌خواهید عناصری چون متن تصویری، لینک‌های داخلی را با محتوای جدید توصیف کنید. بهینه سازی سئوی سایت یک استراتژی ارسال ترافیک ارزنده است که می‌تواند به کسب ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو کمک کند. از این استراتژی می‌توان در افزایش قدرت رقابتی سایت و جذب مخاطبان قدرتمند استفاده نمود.

انجام وبلاگ نویسی پست های مهمان

وبلاگ نویسی پست های مهمان راه خوبی برای درخشیدن و رسیدن به مخاطب است. با حمایت از پست مهمان در یک طراحی سایت معتبر، به ارزش و اعتبار خود با ارائه محتوای ارزشمند کمک کرده و مخاطبین را مجبور می کنید تا از طریق این پست، وب سایت شما را بازدید نمایند در نتیجه سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

استفاده از بازاریابی ایمیل

شما می‌توانید یک لیست ایمیل از افرادی که شما را برای مکاتباتشان انتخاب کرده اند، تهیه کنید. برقراری تماس با افرادی که علاقمند به مطالب شما هستند، بسیار حیاتی است. به این معنا، بازاریابی ایمیلی به هدایت ترافیک وب سایت و افزایش بازدیدهای مکرر کمک خواهد کرد. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌تواند برای جذب مخاطبان جدید مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که ایمیل‌های شخصی برای فراهم کردن ترجیحات دقیق و نیازهای مشتریان تان مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی سایت شرکتی با هنر اینفوگرافیک

اینفو گرافیک ها این پتانسیل را دارند که مخاطبین هدف خود را به موضوعی جلب کنند که جالب به نظر برسند و آن‌ها را درگیر خود نگه دارند. برای اینکه موثر واقع شوند، باید آنها به راحتی درک شوند، نوعا یک داستان تعریف می‌کنند، حاوی محتوای منحصر به فرد هستند، در طراحی دقیق و چشمگیر هستند.

این یک روش محکم برای ایجاد تعامل است. هدایت ترافیک به وب سایت شما می‌تواند یک چالش واقعی باشد، اما با استراتژی‌های مناسب می‌توانید آن را انجام دهید. شما باید روی آن کار کنید، برای جلب توجه مخاطبان هدف خود پی در پی تلاش کنید. شما می‌خواهید ارزش آفرینی کنید، اعتماد به دست آورید و بازدید کنندگان جدید و تکراری قدیمی را داشته باشید.

نکته:

موارد ذکر شده برای افزایش ترافیک سایت نیاز به این دارد که طراحی سایت درمانگاه شما به درستی انجام شده باشد که بتواند نظر بازدیدکننده را از نظر ظاهری و کاربر پسندی جلب نماید تا بازدیدکننده سایت را به مشتری تبدیل کند.

 

حتما مطالعه کنید http://www.rahkarenovin.com/page/101/

http://www.rahkarenovin.net/domains/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۰:۰۸ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده